Zoe - Profe de catalán - Lleida
1a clase gratis
Zoe - Profe de catalán - Lleida

Zoe

  • Tarifa 12€
  • Respuesta 1h
Zoe - Profe de catalán - Lleida

12€/h

1a clase gratis

Contactar

1a clase gratis

1a clase gratis

  • Catalán

Aprèn i millora les teves notes amb classes de reforç de català personalitzades i dinàmiques

  • Catalán

Lugar de las clases

Sobre Zoe

Hola! Soc estudiant de batxillerat i m'agrada ajudar altres alumnes a entendre millor les assignatures i a sentir-se més segurs amb els seus estudis.

Soc una persona responsable, pacient i organitzada. Entenc que cada alumne aprèn d'una manera diferent, per això intento explicar els conceptes de forma clara, senzilla i adaptada a les seves necessitats.

M'agradaria ajudar alumnes de Primària i ESO amb els deures, la preparació d'exàmens i les assignatures que els resultin més difícils. El meu objectiu és que aprendre no sigui només memoritzar, sinó entendre realment el que s'està estudiant.

Les classes seran dinàmiques, properes i adaptades al ritme de cada alumne!

Ver más

Acerca de la clase

  • Todos los niveles
  • Inglés
  • Español

Todos los idiomas hablados para las clases :

Inglés

Español

Hola! Soc estudiant de batxillerat i ofereixo classes de reforç per a alumnes de Primària i ESO.

Puc ajudar amb català i també amb l'organització, els deures i les tècniques d'estudi.

El meu objectiu és explicar les coses d'una manera clara i adaptada a cada alumne, perquè pugui entendre millor els continguts i guanyar confiança.


Si busques ajuda per millorar en alguna assignatura, preparar exàmens o portar millor el ritme de les classes, estaré encantada d'ajudar-te!

Ver más

Precios

Tarifa

  • 12€

Precios de los packs

  • 5 hrs. 60€
  • 10 hrs. 120€

Clase gratis

La primera clase gratis te permite conocer mejor al profe y compartirle tus necesidades sobre la materia.

  • 1h

En línea

  • 12€/h

Profesores Catalán similares