Abril - Profe de apoyo escolar - Barcelona
1a clase gratis
Abril - Profe de apoyo escolar - Barcelona

El correo electrónico y el número de teléfono de Abril han sido validados

Abril

  • Tarifa 10€
  • Respuesta 1h
Abril - Profe de apoyo escolar - Barcelona

10€/h

1a clase gratis

Contactar

1a clase gratis

1a clase gratis

  • Apoyo escolar
  • Ayuda con los deberes
  • Cuidado de niños
  • Orientación escolar
  • Preparación graduado en ESO

Estudiant universitària amb molta paciència, creativitat i empatia ofereix ajuda amb deures, estudi i repàs.

  • Apoyo escolar
  • Ayuda con los deberes
  • Cuidado de niños
  • Orientación escolar
  • Preparación graduado en ESO

Lugar de las clases

    • En casa del profesor: Barcelona

    • En línea
    • En tu domicilio o en un lugar público : Desplazamientos hasta 20 km desde Barcelona

Sobre Abril

Hola! Soc una estudiant de 18 anys i aquest any començaré la carrera de Nutrició Humana i Dietètica. He acabat l’ESO i el Batxillerat i m’agradaria poder ajudar nens i nenes amb els seus estudis d’una manera propera, pacient i adaptada a cadascú.
Ofereixo suport amb els deures, repàs de diferents assignatures, preparació d’exàmens i ajuda per organitzar-se i trobar una manera d’estudiar que els funcioni. Les meves classes estan dirigides principalment a alumnes de Primària i ESO, però també puc oferir suport a alumnes de Batxillerat en aquelles assignatures i continguts amb què em senti preparada per ajudar-los.
Em considero una persona responsable, pacient, empàtica i creativa. Per mi és important que l’alumne se senti còmode i tingui confiança per preguntar i equivocar-se, ja que crec que els errors també formen part de l’aprenentatge.
M’adapto al ritme i a les necessitats de cada alumne i intento explicar els conceptes de diferents maneres fins que els entengui. Puc fer les classes presencialment a Barcelona o online.
Si busques una persona jove, responsable i amb ganes d’ajudar el teu fill o filla a millorar els seus estudis i a agafar més confiança, estaré encantada d’acompanyar-lo en aquest procés.

Ver más

Acerca de la clase

  • Todos los niveles
  • Inglés
  • Español
  • Catalán

Todos los idiomas hablados para las clases :

Inglés

Español

Catalán

M’agrada que les classes siguin un espai on l’alumne se senti còmode i amb confiança per preguntar qualsevol cosa. Em considero una persona molt pacient, empàtica i creativa, i intento adaptar la manera d’explicar-me a cada alumne i al seu ritme d’aprenentatge.

Les meves classes estan pensades principalment per a nens i nenes de Primària i alumnes d’ESO que necessitin ajuda amb els deures, preparar exàmens, repassar continguts o simplement organitzar millor la seva manera d’estudiar. També puc ajudar amb diferents assignatures segons les necessitats de cada alumne.

Normalment, començaria la classe preguntant què necessita treballar aquell dia i quines són les seves principals dificultats. A partir d’aquí, organitzaríem el temps entre explicacions, exercicis i pràctica, intentant que l’alumne entengui realment el que està fent en lloc de limitar-se a memoritzar-ho.

M’agrada buscar diferents maneres d’explicar una mateixa cosa fins a trobar aquella que l’alumne entén millor. Puc utilitzar exemples, esquemes, exercicis pràctics o formes més creatives d’aprendre quan sigui necessari.

Començaré la carrera de Nutrició Humana i Dietètica després d’haver acabat l’ESO i el Batxillerat. Tot i ser jove, crec que això també em permet tenir una relació propera amb els alumnes i entendre millor les dificultats que poden tenir a l’hora d’estudiar.

Les classes poden ser presencials a Barcelona o online, i m’adapto tant al nivell com a les necessitats de cada alumne.

Ver más

Precios

Tarifa

  • 10€

Precios de los packs

  • 5 hrs. 50€
  • 10 hrs. 100€

Clase gratis

La primera clase gratis te permite conocer mejor al profe y compartirle tus necesidades sobre la materia.

  • 1h

En línea

  • 10€/h

Profesores Apoyo escolar similares